محدودیت های ترافیکی جاده های شمال در تعطیلات پایان هفته-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

محدودیت های ترافیکی جاده های شمال در تعطیلات پایان هفته

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی جاده های شمال را از روز چهارشنبه ( ۱۹ تیر) تا شنبه ( ۲۲ تیر ) اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 10
کد خبر: ۱۵۹۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ تیر از جاده های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

 

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

تردد سواری در جاده کندوان

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

 

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

 

در جاده هراز نیز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

 

تردد همه انواع کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

 

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال جاده های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

 

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ در جاده آستارا-اردبیل ممنوع است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار